Termeni si conditii

 Termeni și Condiții de utilizare, de vânzare și cumparare pe site-ul  www.amely.ro 

1. INTRODUCERE

Prezentul document- denumit în continuare "Termeni"-(împreună cu documentele menționate în acesta) stabilește termenii și condiţiile care reglementează utilizarea acestui site și achiziționarea de produse  Acesti termeni si Conditii se aplica la cumparaturile efectuate in magazinul online AMELY.

Inainte de a utiliza acest site, va rugăm să cititi acești Termeni, iar in cazul in care nu sunteți de acord cu toți Termenii, va rugam sa nu utilizati site-ul www.amely.ro, care va fi denumit in continuare AMELY. 

                                         

Ne rezervam dreptul de a modifica partial sau total, in orice moment, fara un anunt prealabil  acesti Termeni, precum si orice informatie de pe site, iar dumneavoastra  aveți responsabilitatea să îi citiți cu regularitate, deoarece la momentul utilizării site-ului sau al încheierii unui Contract (așa cum va fi definit  in continuare) se vor aplica Termenii în vigoare în momentul respectiv.

DEFINITII SI TERMENI

Vanzator– AMELY  SRL  cu sediul social in  Timisoara, Calea Martirilor, nr. E-62, jud.Timis.  

Cumparator– persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site, efectueaza o Comanda si accepta Termenii;

Utilizator– orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii ;

Nickname– pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”;

Cont– sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.);

Site– domeniul www.amely.com si subdomeniile acestuia;

Comanda– un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri de pe Site.

Bunuri– orice produs, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

•toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;

•continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

•informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

• informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioadă;

• date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia;

Review– o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Document– prezentele Termene si Conditii.

Newsletter– mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Specificatii– toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.


2. DATE DE CONTACT-AMELY

Site-ul www.amely.ro, denumit AMELY este proprietatea SC  AMELY SRL, J35/2390/1991 CUI RO 1835271, Capital social subscris si varsat: 1000 lei, Sediul social: Timisoara, Calea Martirilor, nr. E-62, jud.Timis.

Pentru a contacta magazinul online Amely, ne gasiti la telefon: 0256/489.810, fax: 0256/489.810 si pe e-mail: comenzi@amely.ro.      


3. UTILIZAREA SITE-ULUI AMELY

Prin utilizarea acestui site și/sau plasarea de comenzi prin acesta, vă obligaţi să folosiţi acest site web exclusiv pentru a trimite comenzi valide din punct de vedere legal.

Va rugam să ne indicaţi o adresă de e-mail corectă si exactă, o adresă poștală și/sau alte date de contact. De asemenea, va dati  acordul să folosim aceste date pentru a va contacta, atunci când este necesar. De asemenea va rugam sa consultaţi Politica noastră de Confidenţialitate.

Precizam ca dacă nu ne furnizaţi toate informaţiile de care avem nevoie, nu putem sa procesam comanda dumneavoastră.


4. CUM SE FORMEAZĂ CONTRACTUL

  Precizam ca informaţiile conținute în acești Termeni precum și detaliile conţinute în acest site,  constituie o invitație de a negocia, nu o ofertă de vânzare si nu va exista niciun contract între dumneavoastră şi noi având ca obiect orice produs, până nu vom accepta în mod expres comanda dumneavoastră. 

Pentru a plasa o comadă, trebuie să urmaţi procedura de achiziţie online şi să daţi clic pe „Finalizare Comandă”. După aceasta, veţi primi un e-mail de confirmare a primirii comenzii („Confirmare Comandă”). Vă rugăm să reţineţi că acest lucru nu înseamnă că comanda a fost acceptată, deoarece comanda dumneavoastră reprezintă o ofertă pe care ne-o faceţi, cu privire la achiziţionarea unuia sau mai multor produse. Toate comenzile sunt supuse acceptării noastre şi vă vom confirma acceptarea printr-un e-mail pe care vi-l transmitem, de confirmare a expedierii („Confirmarea Expedierii”). Contractul de vânzare-cumpărare produse dintre noi („Contractul”) se încheie doar după ce va trimitem Confirmarea Expedierii.

Contractul se va referi numai la acele produse a căror expediere a fost confirmată prin Confirmarea Expedierii. Nu vom fi obligaţi să livrăm niciun alt produs care ar fi putut fi inclus în comanda dumneavoastră, până când expedierea produsului respectiv nu este confirmată printr-o Confirmare a Expedierii distinctă.

Comenzile depind de disponibilitatea produselor respective, iar in cazul in care  apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă unul dintre produse nu se află în stoc, ne rezervăm dreptul de a vă oferi informaţii despre produse înlocuitoare, de calitate și valoare egale sau asemănătoare celor pe care le-aţi comandat. 

Cu toate ca depunem toate diligentele  pentru a procesa toate comenzile, pot exista condiţii excepţionale  ce ne pot obliga să refuzăm prelucrarea unei comenzi după trimiterea e-mailului de Confirmare a Comenzii, motiv pentru care ne rezervăm dreptul de a refuza în orice moment comanda dumneavoastră.


5. PREȚ ȘI PLATĂ

           Preţurile afişate  in cadrul site-ului www.amely.ro includ TVA, conform legislatiei  in vigoare,  dar nu includ costurile de transport, care se adaugă la suma totală, aşa cum se specifică la sectiunea Tarife de expediere in România din meniul principal.

           Costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.

Prețurile pot fi schimbate în orice moment,insa acest lucru nu se va aplica asupra comenzilor pentru care am trimis deja Confirmarea Expedierii.

Prețul produselor este cel menționat pe site, exceptand situatia în care există o eroare evidentă. In cazul in care descoperim o eroare de preț la orice produs comandat, vă vom anunta in cel mai scurt timp posibil despre eroare aparuta şi vă vom oferi posibilitatea de a reconfirma comanda la prețul corect sau de a o anula, daca livrarea nu s-a efectuat inca. Daca nu vă vom putea contacta, comanda va fi considerată anulată iar in cazul in care produsul a ajuns deja la dumneavoastra vom suporta cheltuielile de transport.

Amely nu are obligația să vanda niciun produs la un preţ incorect (chiar dacă v-am trimis Confirmarea Expedierii), dacă eroarea de preț este evidentă şi ar fi putut fi recunoscută în mod rezonabil de dumneavoastră ca preț incorect.

După finalizarea cumpărăturilor, articolele pe care vreţi să le cumpăraţi sunt adăugate în coşul dumneavoastră. Următorul pas constă în procesarea comenzii. Pentru a face acest lucru:

(a) Daţi clic pe butonul “Coş de cumpărături” din partea de sus a paginii

(b) Daţi clic pe butonul “Afişare coş de cumpărături”.

(c) Daţi clic pe butonul “Procesare comandă”

(d) Completaţi sau verificaţi datele de contact, detaliile comenzii, adresa de livrare.

(e) Daţi clic pe “Finalizare Comandă”.

(f) Daţi clic pe „Finalizare Comandă”.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, pe care o  va transmite Cumparatorului  impreuna cu bunurile livrate.

Plata se va face in numerar, sub forma de ramburs la momentul receptionarii coletului de catre Cumparator.

Cumparatorul are obligatia  sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Pentru motive de securitate a tranzacţiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site şi să nu seteze opţiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă şi se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex: să conţină cel puţin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre şi caractere special).

6. LIVRAREA

Vanzatorul va efectua livrarea bunurilor numai  pe teritoriul Romaniei. Vanzatorul va livra Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre  Cumparator.

Produsele vor fi livrate la data de livrare specificată în Confirmarea Expedierii sau, dacă data de livrare estimată nu este specificată, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data Confirmării Expedierii.

Mentionam ca  pot apărea întârzieri din cauza unor circumstanţe neprevăzute sau din cauza  zonei de livrare.

  In cazul in care, din diverse motive, produsele  nu se  pot livra la termenul stabilit, veti  fi anunțati și vă vom oferi posibilitatea de a continua cu achiziţia, stabilind o nouă dată de livrare sau de a anula comanda. Va rugăm să reţineţi că nu livrăm in zilele de sâmbătă si duminică.

În sensul prezenţilor Termeni, se consideră că “livrarea” a avut loc sau că produsele au fost livrate atunci când se obține o semnătură de primire a acestora, la adresa de livrare indicata de dumneavoastra.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor însoţitoare.

 

7. TRANSFERUL RISCULUI ŞI PROPRIETATEA PRODUSELOR 

De la data livrării, toate riscurile asupra produselor se transmit către dumneavoastră.

Veți dobândi dreptul de proprietate asupra produselor imediat ce vom primi integral plata tuturor sumelor datorate.

 8.POLITICA PRIVITOARE LA RETURNAREA PRODUSELOR 

DREPTUL LEGAL DE RETRAGERE

  Cumparatorul are dreptul legal sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care consumatorul sau persoana indicata de consumator intră în posesia fizică a produselor,  sau în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple, care vor fi livrate separat,de la ziua in care  intră în posesia fizică a ultimului produs.

 Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi  cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, trimisă pe adresa de  e-mail comenzi@amely.ro. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru www.amely.ro Formularul standard de returnare  (numit in continuare “Formular”) .  Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere,  prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi formularul de retragere privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

  Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, exceptând costurile livrării, care sunt suportate de catre Cumpărător, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare prin virament  bancar, fara sa vi se  percepa comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Avem posibilitatea de a putea amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele. 

Pentru a va putea face rambursarea sa aveti in vedere doua aspecte si anume ca vom rambursa numai in LEI si ca vom putea rambursa numai intr-un cont bancar romanesc.  Va rugam ca numele titularului  contului  Iban furnizat de dumneavoastra sa fie acelasi cu numele titularului contului Amely (numele inregistrat).

Returnarea de produse este valabila numai pentru persoane fizice.

Costurile trasportului de retur vor fi suportate de către dumneavoastră.

Dreptul de retragere se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care au fost livrate. Va rugăm să returnați produsul după ce a fost ambalat în mod corespunzător, în ambalajul original. Împreună cu produsul returnat trebuie să ne trimiteți toate documentele care l-au insotit ( factura /copie factura, certificat de garantie, etc.) . Nu se va restitui nicio sumă de bani dacă produsul a fost folosit  după deschidere si prezintă urme de purtare sau uzură sau dacă este deteriorat.

 Returnare prin serviciul de Curierat. Returnarea produsului se face printr-o firma de curierat. Taxa curierului pentru retur e suportata de Cumparator. Produsele pot fi returnate prin expediere la adresa: Timisoara, Calea Martirilor nr. E-62.

Va rugăm să reţineţi că dacă vreți să returnați produsele ramburs, avem dreptul de a vă încasa orice cost suportat prin aceasta metodă de returnare.

Precizam ca va  putea fi considerata un abuz renuntarea la cumparare in mod repetat, rezervandu-ne dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Vom examina cu atenție produsele returnate şi vă vom informa dacă aveți dreptul la restituirea banilor (dacă este cazul). 

Dacă aveți vreo neclaritate, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului electronic sau prin telefon, la numărul de telefon 0256.489.810.


RETURNAREA PRODUSELOR NECONFORME

În cazul în care  considerati ca produsul comandat nu este conform cu Contractul, la data livrării, trebuie să ne contactaţi imediat prin intermediul formularului nostru electronic, specificând detaliile produsului şi neconformitatea sau defectul pe care îl prezintă. Toate Bunurile comercializate de catre AMELY beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor si conform informatiilor privind garantia produselor descrise in certificatul de garanție ce insoteste produsul cu o valabilitate de 30 de zile de la achizitionarea produsului. Pentru a beneficia de garantie produsul trebuie sa fie returnat cu certificatul de garantie si copie dupa factura fiscala. 

Va rugam sa semnalati in maxim 48 de ore de la receptia marfii  pe adresa comenzi@amely.ro lipsa certificatului de garantie  al produsului. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Puteti returna produsul/ele în orice magazin din ţara în care au fost livrate (dacă există) sau printr-un serviciu de Curierat, caz in  care veti suporta cheltuielile de curierat.  

La primirea produsului returnat, îl vom examina cu atenție și vă vom anunța prin e-mail sau telefon, într-o perioadă rezonabilă de timp, dacă aveți dreptul la aplicarea unei masuri reparatorii: inlocuirea produsului sau restituirea, prin virament bancar a contravalorii integrale a acestora, inclusiv a costurilor de livrare achitate de dumneavoastră pentru livrarea către noi a produsului respectiv. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta la livarea produsului  sau veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor daca valoarea este mai mica. Repararea/inlocuirea, respectiv restituirea contravalorii produsului neconform va avea loc cât mai curând posibil şi în orice caz, în termen de 15 de zile de la data la care v-am confirmat că produsul este neconform. Costurile de transport pentru produsul inlocuitor , daca este cazul,  sunt suportate de catre Amely S.R.L.

Aceaste dispozitii nu vă afectează drepturile legale prevăzute în reglementările în vigoare.

RETURNAREA PRODUSELOR  LIVRATE GRESIT

Va rugam sa ne semnalati imediat  situatia in care ati receptionat alte produse decat cele solicitate. In acest caz puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire , iar daca produsul nu mai este pe stoc, puteti opta pentru inlocuirea sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca solicitati inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta , respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana  la valoarea prodului inlocuitor. Amely SRL va suporta costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul. 


9. RĂSPUNDERE  ŞI ÎNLĂTURAREA RĂSPUNDERII

Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare, astfel ca produsele livrate pot prezenta  diferente inerente care pot sa apara intre poze si realitate. Amely nu isi asuma raspunderea daca descrierea produselor prezentate pe site nu este completa si/sau precisa.

Amely  nu  este responsabila pentru daune, de orice fel, pe care Cumparatorul sau o terta parte o poate suferi ca urmare a indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si/sau pentru pierderea acestor bunuri.

Amely nu este responsabila față de  Cumparator sau de o terţă parte pentru retragerea oricărui produs de pe acest site, indiferent dacă produsul menționat a fost vândut sau nu, nici pentru eliminarea sau modificarea oricărui material sau conținut al  site-ului sau pentru refuzul de a procesa o comandă, după trimiterea Confirmării Comenzii.

În măsura în care legea permite, dar fără a exclude nimic din ceea ce nu poate fi legal exclus în cazul consumatorilor, prin prezenta ne declinăm responsabilitatea pentru toate celelalte garanţii de orice fel.

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii Site-ului in versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului său, in masura permisa de legislatia in vigoare.

Amely nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii  site-ului.

Dispoziţiile stabilite mai sus  nu vă afectează drepturile legale pe care le aveți în calitate de consumator sau dreptul de a vă retrage din Contract.


10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL 


Informaţiile și datele personale pe care ni le furnizaţi vor fi prelucrate în conformitate cu Politica de Confidenţialitate, expusa mai jos. 

Prin completarea datelor din formularele existente pe site-ul Amely, Cumpărătorul declară şi acceptă necondiţionat ca datele sale personale să fie incluse in baza de date a societăţii noastre şi îşi dă acordul în mod expres şi neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate şi prelucrate de catre SC Amely SRL sau partenerii acestuia pentru realizarea scopurilor prevazute.

Politica de Confidentialitate

Se aplică numai clienţilor şi utilizatorilor serviciilor noastre on line. Prin înscrierea în baza noastră de date vă daţi consimţământul expres, în limitele legislaţiei în vigoare, de a fi contactat de SC Amely SRL si de către partenerii societăţii noastre si declarati că toate informaţiile şi datele pe care ni le furnizaţi sunt reale si exacte.

Cine răspunde de datele dumneavoastră cu caracter personal?

SC Amely SRL este operatorul datelor cu caracter personal pe care ni le transmiteţi şi este răspunzătoare de aceste date potrivit Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.

Unde sunt pastrate datele dumneavoastră cu caracter personal?

Datele dumneavoastra cu caracter personal sunt pastrate pe un server a carui baza de date poate fi accesata doar de SC Amely SRL.

Ce tipuri de date cu caracter personal colectăm?

Vom colecta datele cu caracter personal pe care ni le veti transmite atunci cand plasati comenzi sau cand operăm retururi, acestea fiind: nume/prenume, CNP, telefon, adresa, email, cont bancar, etc.

In ce scopuri utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

- Pentru a procesa comenzile si retururile prin serviciile noastre online

- Pentru a vă trimite notificări prin mesaje text cu privire la starea livrării

- Pentru a vă contacta în eventualitatea oricăror probleme legate de livrare

- Pentru a răspunde solicitărilor dumnevoastră

- În scop de promovarea a bunurilor, reclamă, marketing şi publicitate

- În scopuri administrative şi pentru gestiunea economico- financiară

- În scop de monitorizare a vânzărilor

Cine  are acces la datele dumneavoastră cu caracter personal?

Datele dumneavoastră sunt folosite doar de către SC Amely SRL. Nu vindem şi nu cedăm terţilor datele dumneavoastră în scopuri de marketing. Datele care sunt furnizate către terţi sunt folosite doar pentru a vă furniza serviciile menţionate mai sus, spre exemplu catre agentii de marketing, agentii de livrare a produselor, etc.

Furnizarea datelor cerute este obligatorie? Care sunt consecinţele refuzului de a le furniza?

Avem nevoie de datele dumneavoastră pentru a vă putea procesa comanda. Refuzul dumneavoastră de a le furniza ne aduce în imposibilitatea de a onora comanda dumneavoastră.

Care sunt drepturile dumneavoastră?

Vă aducem la cunoştinţă că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie asupra datelor, dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale care vă privesc, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a vă adresa justiţiei în caz de încălcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001.

Puteti sa cereti, in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care va privesc sunt sau nu prelucrate de SC Amely SRL şi să obţineţi detalii privind prelucrarea acestora, in limitele prevăzute de lege. 

De asemenea, puteţi să cereţi, în mod gratuit: rectificarea, actualizarea, blocarea, ştergerea sau transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, precum si notificarea către terţii cărora le-au fost dezvăluite a unor astfel de modificări.

Aveti dreptul să vă opuneţi în orice moment, ca datele care vă vizează să facă obiectul unei prelucrări.

Aveţi dreptul să cereţi şi să obţineţi retragerea, anularea, reevaluarea oricărei decizii luate în privinţa sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu character personal.

Toate aceste solicitări se pot face printr-o cerere scrisă datată şi semnată trimisă la sediul societăţii nostre sau la adresa de e-mail comenzi@amely.ro. 

Orice persoană care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată ilegal, se poate adresa instanţei competente pentru repararea acestuia.

Cum vă protejăm datele cu caracter personal?

Fiecare utilizator se va loga cu un USER si o PAROLA. Fiecare utilizator foloseste un nume de utilizator si o parola diferita de a celorlalti utilizatori. Parola fiecarui utilizator este criptata, utilizandu-se un algoritm de criptare. Parolele criptate se inregistreaza intr-o baza de date SQL protejata cu parola. La fiecare logare se inregistreaza numele de utilizator, data si ora la care s-a facut logarea in sistem. La introducerea unei informatii in baza de date, pe langa datele introduse se va inregistra si numele utilizatorului, data si ora la care s-a efectuat aceasta modificare. Utilizatorii vor avea diferite drepturi de acces: citire, citire-scriere. 


11. DREPTURI DE AUTOR

Întregul conţinut al site-ului www.amely.ro incluzând imagini, texte, programe si orice alte date este proprietatea SC Amely SRL fiind protejat conform Legii 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe si legislaţiei privind dreptul de proprietate intelectuală si industrială. Folosirea oricaror elemente enumerate mai sus sau cuprinse de site-ul amely se sancţionează potrivit legislaţiei în vigoare.


12. FRAUDA-VIRUŞI, PIRATERIE ŞI ALTE ATACURI LA SECURITATEA CALCULATORULUI –

Orice încercare  de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului www.amely.ro, sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul www.amely.ro va fi considerate o tentativă de fraudare a site-ului www.amely.ro  și va duce la începere de cercetare penală  împotriva aceluia/acelor care a/au încercat acest fapt.


13 FORȚĂ MAJORĂ

Nici una dintre părţi nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen sau în mod corespunzător a obligaţiilor sale contractuale dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil.

Daca în termen de 10 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părţi încetarea de drept a Contractului, fără aplicarea de daune interese vreuneia dintre părţi .

14. LEGISLAȚIA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIE

Contractele de achiziţie produse încheiate prin intermediul site-ului, sunt guvernate de legislaţia romana. Eventualele litigii care rezultă din sau în legătură cu folosirea site-ului sau în legătură cu un Contract se vor rezolva pe cale amiabila , sau in cazul in care nu va fi posibil , litigiile vor fi solutionate de instantele judecataresti romane competente de la sediul vanzatorului.

15 . COMENTARII ŞI SUGESTII

Așteptăm cu interes comentariile şi sugestiile dumneavoastră. Vă rugăm să sa ne trimiteti comentariile şi sugestiile dumneavoastră pe adresa comenzi@amely.ro.

Dacă, în calitatea dumneavoastră de cumpărător considerați că Drepturile v-au fost încălcate, aveți posibilitatea de a ne adresa reclamațiile dumneavoastră prin intermediul adresei electronice comenzi@amely.ro, în scopul soluționării litigiului pe cale extrajudiciară.

Acesti Termeni si Condiţii se aplică la cumpărăturile care se desfăşoară prin intermediul magazinului online Amely.

AMELY SRL


 


Loading...